منزلی در دوردست

مشخصات بلاگ
منزلی در دوردست

از من می شنوی؟ هر کس گفت دنبال من بیا من رسم جدید آوردم پشتت را کن بهش و برو دنبال کارت.
محلش نگذار. کسی قرار نیست رسم جدید بیاورد. همان رسم قدیم است قرار است همان را یادت بیاورند. ذکر اصلا یعنی همین دیگر. یعنی یادآوری

آخرین مطالب

علی خلیل ا...

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۱۰ ب.ظ
و آنشب تو آزموده شدی به بلا. می شد عبور کنی و یک عمر روی منبرهای مُحرم، بگویی که ارباب را برای "امر به معروف" کشتند و گریه کنی و گریه بگیری. می شد عبور کنی و یک عمر برای بچه های موسسه تان "انی سلم لمن سالمکم" بخوانی و تفسیر کنی. می شد، اما نمی توانستی. تو فرق می کردی. تو غرقه ی دریای "سلم" بودی. تویی که شاهرگت را برای یک لبخند می دادی...                 
 (منبع : وبلاگ گرا)
  • صادق

نظرات  (۱)

  • غلامرضا سلطانی
  • سلام

    دوست خوبم با عرض تسلیت بابت دهه ی دوم ایام فاطمیه

    ممنون از مطلبتون،در صورتی که مایل شدید لینک این پستتونو تو سایتم ثبت کن،تا بازدیدکنندگان سایت من وارد وبلاگت بشن و از مطلبت استفاده کنند.

    شما هم به جمع وبلاگنویسانی بپیوندید که با ما هستند از بلاگ اسکای،رز بلاگ،بلاگفا،میهن بلاگ ،بیان و پرشین بلاگ...

    همچنین در سایت من میتونی بانک ایمیل وبلگنویسانو ... را رایگان دانلود کنی و در تبلیغاتتون ازش استفاده کنی

    و هم اینکه اگر به یادگیری زبان اهمیت میدی میتونی کدینگ و تصویرسازی لغات را در سایت من رایگان دانلود کنی و فقط با یکبار خوندن اونهارو به ذهن بسپاری!!!

    من پیشنهاد میکنم حداقل یکباراز سایت من دیدن کنید

    70%مطالب وبلاگهای امروز را یکجا میتونی در سایت من ببینی و ازشون استفاده کنی

    www.wikilinkes.ir/page/help

    info@wikilinkes.ir

    پاسخ:
    ممنون حتما از سایتتون استفاده می کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی