منزلی در دوردست

مشخصات بلاگ
منزلی در دوردست

از من می شنوی؟ هر کس گفت دنبال من بیا من رسم جدید آوردم پشتت را کن بهش و برو دنبال کارت.
محلش نگذار. کسی قرار نیست رسم جدید بیاورد. همان رسم قدیم است قرار است همان را یادت بیاورند. ذکر اصلا یعنی همین دیگر. یعنی یادآوری

آخرین مطالب

کجایی مرد مقاومت...

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ب.ظ



شهید شیخ احمد یاسین
.
.
.
                                کجایی ای مرد مقاوم که فلسطین امروز به امثال تو نیاز دارد                                           


پیام مقام معظم رهبری در پی شهادت شیخ احمد یاسین :

بسم‏ اللّه‏ الرّحمن ‏الرّحیم

اطلاع یافتیم که دست گنهکار رژیم غاصب صهیونیستی مرتکب جنایتی بزرگ شده و عالم مجاهد مرحوم شیخ احمد یاسین بنیانگذارو پیشوای جنبش حماس را به شهادت رسانیده است.

شهادت بی‌گمان آرزوی همیشگی این شیخ مجاهد پارسا بود و کشته شدن در راه خدا در کام بندگان مخلص او شیرین است ولی این نمی‌تواند از عظمت گناه تبهکاران غاصب صهیونیست بکاهند و وزر این جنایت بزرگ را بر دوش آنان سبک کند.

خون شیخ احمد یاسین درخت تناور مقاومت اسلامی را آبیاری وآتش خشم ملت فداکار فلسطین را شعله ‌ورتر خواهد کرد و مظلومیت او پرچم مظلومیت فلسطین را به اهتزاز درخواهد آورد.

آنچه از شیخ احمد یاسین و ملت فلسطین با این جنایت ستاندند جسمی نحیف وعلیل بود. فکر او را و خطی را که او ترسیم کرد و راهی را که او گشود نخواهند توانست از ملت فلسطین بگیرند.

روح شیخ زنده است و درس او که اینک با خون مظلومانه ‌اش ماندگارتر و برجسته ‌تر شده زمزمه‌ جوانان و نوجوانان نسل آینده فلسطین خواهد بود.

تبهکاران غاصب فلسطین بدانند که قدرت نمائیهای احمقانه آنان بزرگترین شاهد ضعف و شکست آنهاست و رژیم غاصب و دولت مجعول صهیونیستی محکوم به فناست.

فلسطین متعلق به ملت فلسطین است و هر لجاجتی در برابر این حق مسلم سرنوشتی جز ناکامی و شکست ندارد.

" لیحق الحق و یبطل الباطل و لو کره المجرمون "

اینجانب شهادت این شیخ مجاهد فی‌ سبیل الله را به روح بلند او تبریک و به ملت فلسطین و به ویژه به جوانان سرفراز مبارز فلسطینی و نیز به خاندان مکرم او تسلیت می‌گویم و سربلندی امت اسلامی و پیروزی مجاهدان فلسطین و لبنانی را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سید علی خامنه‌ای

فروردین1383


  • صادق

نظرات  (۱)

  • کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
  • کجایی ای مردم مقاومت...

    سپاس فراوان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی